Tiden går fort när man har roligt :)

Redan söndag, shit vad tiden går fort.
Men det är väll så när man har sällskap hemma så jag ska inte klaga :)

Imorgon börjar min första dag som skiftledare, ska bli jättekul. Jobbar 7-16, äntligen ett "vanligt" arbetspass! Kommer jobba mån, tis, ons och sen så ska jag opereras på fredag så jag kommer vara sjukskriven i ungefär en vecka om allting går som det ska.

Är så himla glad över att Dennis hann komma hem innan operationen, känns skönt att ha lite stöd här hemma både innan och efter operationen :)

Idag blir det en lugn söndag. Träna, tvätta och sen ska vi nog inte göra så mycket mer.


Nu ska jag bege mig ned i gymmet med mitt lilla invalido<3

Take care

Kommentarer
Postat av: Kusin Lisa

Grattis till skiftledartjänsten! WOOHOO!



Vad är det för operation du ska göra?



KRAM!

2011-03-13 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0