sängen har anlänt

Yes, Nu är nya sängen på plats. Fick en 180 säng av Dennis mamma idag och jag har haft så mycket att göra så jag inte ens har hunnit testat den :(
Jag åkte direkt till Jysk för att köpa sängkläder och shit. Så nu har vi en säng med sängkläder av ett värde av 1000:-, helt ok! Vet dock inte riktigt om jag fick dit sängkappan rätt men men, fint blev det :D Nu saknar jag bara att få hem min pojke att sova med i nya sängen så är den komplett!

Önskar att jag hade en kamerasladd så jag kunde visat er hur underbart, skön, stor och mysig sängen ser ut.. tänk er en säng som är som ett stort vitt, fluffigt moln... det är vår säng! :D

Nu ska jag krypa ned och läsa nya numret av topp hälsa som låg innanför dörren när jag kom hem :D


Take Care

PS. provlåg i sängen i en minut, den var skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0