Operation

Operationen gick bra och felfritt. Ska dock tillbaka till danderyd både idag och på fredag för lite olika efterkontroller. Så nu är jag sjukskriven i några dagar för att vila upp mig och läka ihop. Hoppas det går bra, men är lite rädd för att få en infektion eller ngt :/ men men ska ju tillbaka och kolla så att det inte blir de.

Just nu sitter jag här och kan inte sova. Är helt slut på kvällarna så jag somnar senast 23 och sen vaknar jag mellan 6-8 på morgonen. Kan bero på att det blir så himla ljust i sovrummet, yeay för sol! :D



Kommentarer
Postat av: Alexandra-teckning och foto

Låter skönt att ha det överstökat! :D

2012-03-26 @ 19:40:27
URL: http://kathaleeya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0