YO

Gårdagen blev en mysig dag hemma med mig själv, det är skönt att vara själv ibland faktiskt :)
Jag tittade passande nog på I hate valentines day, och det är en riktigt bra film. Handlar inte om alla hjärtans dag men relationer och sånt :)

Sedan såg jag även på Burlesque, och vilken film det var! Skulle kunna se den nu igen om jag inte hade varit så trött. Värd att se, speciellt när det finns en sån fin skådis att titta på ;) hihi

Just nu sitter jag och väntar på att jag ska få ta ur en jävla skena i munnen med blekgel, är ganska skeptisk men det vore ju kul om man kunde se lite resultat :) Berättar imorgon hur det gick ;)

På torsdag ska jag bege mig till sthlm för lite shopping och fika och sånt vardagsmys :) Och på fredag blir det lunchmöte med chefen efter jobbet :) hemligt hemligt ^^

Sov så gott allihopa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0