Trötta dagar

Har varit helt slut dom senaste dagarna, har knappt orkat mig upp till jobbet. Har mest legat i sängen och kollat på filmer och serier. Men igår så pallrade jag mig iväg till Ikea med mamma och pappa.

Det var kul iaf, mamma vimsade omkring efter städskrubbar och pappa tyckte det var underhållande att stå och provhålla i handtagen, haha. Jag köpte nytt påslakan, nya gardiner och en liten bänk som jag tänkte ha i hallen :)

Satte iaf ihop min bänk idag, och nu känner jag mig som en riktig snickare! Det blev så fint och inte ett enda fel eller sne skruv, bra jobbat av mig! :D

Nu ska jag snart iväg till jobbet, men först Cappuccino :D

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0