Seg söndag...

Kände mig lagom i form när jag vaknade imorse, var dock inte bakis. Men hade typ ont i hela kroppen och var stel som en pinne. Så jag började dagen med att mjuka upp kroppen med en timmes yoga :)


Bild på mig från imorse -->        yoga



Har hunnit tvätta lite, träna crosstrainer och handlat under dagen. Sen har jag även färgat håret mellanbrunt... trodde jag iaf. Resultatet blev inte något jag skulle kalla för mellanbrunt men det blev fint ändå :)

Hann med ett samtal till Marre också. Så nu är det bestämt! Den 15 juni flyger vi ned till gbg för att gå på Metal town och kolla på bla. Volbeat <3 LÄNGTAR!  Kombinationen av mig, Marre och vin är inget att leka med ;D haha kommer bli bäst! :D

I morgon är det inventering på jobbet, sen ska jag hem och baka semlor åt mamma och pappa tänkte jag :)
Veckan kommer bli full med jobb som vanligt. Ska hjälpa Linn på hennes jobb inne i sthlm på torsdag, det ska bli kul :) Nu ska jag kolla på en film och sen sova <3



Take Care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0