Saturday

Ännu en morgon på jobbet. Började asbra! Bilen startade inte så jag nödringde mamma och pappa som var så snälla så att jag fick skjuts till jobbet klockan 4 på morgonen. :) snälla föräldrar <3


Har både idag och igår hållt på att svimma på jobbet... konstigt.. diskuterade detta med en kollega och vi kom fram till att det kunde vara lågt blodtryck eller troligtvis blodsockerfall. Aja det är lite läskigt när man bara blir helt groggy och knappt kan andas och känner att allting vinglar :( Händer det igen så blir det att kontakta farbror doktorn!


Idag har jag blivit kallad två saker, den ena stämmer men inte den andra :
- Att jag är utlänning (av en ny arbetskollega som seriöst trodde det...)
- Att jag är en ängel utan vingar <3 Vi har så himla trevliga tidningsbud på arlanda ;P


Snart kommer syster och Nicklas och hämtar upp mig så ska vi till eurostop. Blev helt galen när jag skulle välja jeans, för att jag har krympt ur alla...  :( Ska se om jag kan hitta några nya idag iaf.
-Eftersom jag är själv hemma, hatar att laga mat/äta själv och jobbar så mycket som jag gjort, så har inte mat varit något jag prioriterat, därav krympningen-

Nu blir det shopping :D
PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0