god morgon

Vaknade för 5 min sen, har så mkt jag ska hinna med idag och jag har så mycket att tänka på.

Igår kom jag iaf fram till att jag är hemlös. Jag har ett ställe att bo på men det känns inte som att jag kan kalla det mitt hem, det så många små saker senaste tiden som har spelat in och gjort så att det verkligen inte känns som att det är mitt hem. Det känns tråkigt faktiskt..

Aja idag blir det fullt upp heeeela dagen, usch, hatar att behöva stressa och hinna med allt. även fast det mest är roliga saker :P 
Först ska jag hinna träna, sola, besöka systemet och köpa present till Linn. Sen kommer Sofia och hämtar upp mig halv ett så ska vi åka till Linn och äta tårta eftersom hon har fyllt år :D

Sen blir det bara till att fixa sig lite efter fikat och dra vidare till Väsby med vinflaskan och spendera kvällen där. :)

aja här kan jag inte sitta och lata mig, måste hinna ringa mamma också och fråga om råd.

Take Care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0