Gladtjej_90

Dagen är så bra som den bara kan bli!

1. Mötet med chefen gick jättebra, skulle inte kunna gått bättre :D

2. Jag hittade GREAT. på pressbyrån på arlanda, köpte med mig tre burkar hem, en i varje smak. Det är gröt, fast i portionsförpackningar, sen så har man bara i vatten. Perfekt för mig som inte orkar laga mat!

3. Tränade 45 min crosstrainer idag och igår. Men idag hade jag lite sällskap, så då gick tiden fort :)

4. Morgonpasset på jobbet gick jättefort idag. Hade lite att pyssla med :)

5. Den här hunken är mitt ögongodis nu när jag inte har min egna hunk att spana in ;D 
-Han som spelar Jack i Burlesque - Cam Gigandet-


Cam








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0